четвер, 26 липня 2012 р.

Січовий славень.


співається на музику відомого маршу.

Січовий славень.


За Волю і Славу
Святої землі
Ідемо в похід
Ми з братами
Дай Боже наснаги
Ти нам в боротьбі
Тобі проспіваємо Славу!

приспів
І за Державу і твою Славу
Ми переможем
І піде
ГЕТЬ! ГЕТЬ! ГЕТЬ!
Наш ворог згине
І не посміє
Сюди вернутись 
На вірну 
СМЕРТЬ! СМЕРТЬ! СМЕРТЬ!

О Боже, наш славний
 ти нас бережи
Дай нам ти
здобути Державу,
Дай знищити нам
ти усих ворогів
Тобі воспіваємо Славу!

приспів
І за Державу і твою Славу
Ми переможем
І піде
ГЕТЬ! ГЕТЬ! ГЕТЬ!
Наш ворог згине
І не посміє
Сюди вернутись 
На вірну 
СМЕРТЬ! СМЕРТЬ!

О Боже наш кріпкий
Надай нам жаги
Жаги Перемоги і Волі
Дай знищити(сил подолати)
нам ти усих ворогів
Не треба нам іншої долі.

приспів
І за Державу і твою Славу
Ми переможем
І піде
ГЕТЬ! ГЕТЬ! ГЕТЬ!
Наш ворог згине
І не посміє
Сюди вернутись 
На вірну 
СМЕРТЬ! СМЕРТЬ! СМЕРТЬ!



І Славу і славу
Во віки віків 
Тобі проспіваємо пісню
Не стане в Украйні 
Навкруг ворогів
Як кажуть "навіки і прісно"

приспів
І за Державу і твою Славу
Ми переможем
І піде
ГЕТЬ! ГЕТЬ! ГЕТЬ!
Наш ворог згине
І не посміє
Сюди вернутись 
На вірну 
СМЕРТЬ! СМЕРТЬ! СМЕРТЬ!

приспів
І за Державу 
І твою Славу
Наш Боже
БУДЬ! БУДБ! ББУДЬ!
Будь  з нами разом
За Україну!
За вічну Славу
Ти з нами 
БУДЬ! БУДЬ! БУДЬ!

Скоропадський: генерал Корнілов - батько українізації армії
Корнілов зустрів мене люб'язно і прийняв зі словами:. ". Я від Вас вимагаю українізації Вашого корпусу Я бачив Вашу 56-ю дивізію, яку в 81-ої армії частиною українізував, вона прекрасно билася в останньому наступі Ви українізую ті Ваші інші дивізії, я Вам верп 56-ю, і у Вас буде прекрасний корпус ". Ця п'ятьдесят другому дивізія була тимчасово від мене відірвана і додана восьма армії Корнілова, я ж був з двома дивізіями в 7-ої армії. Корнілову я відповів, що тільки що був у Києві, де спостерігав українських діячів, і на мене вони справили враження швидше несприятливе, що корпус згодом може стати серйозною даною для розвитку українства у небажаному для Росії сенсі і т.д. На це мені Корнілов сказав, прекрасно пам'ятаю його слова, вони мене вразили: «Все це дрібниці, головне війна Все, що в таку критичну хвилину може підсилити нашу міць, ми повинні брати Що ж стосується Української Ради, згодом ми її з'ясуємо ... українізують корпус ". Мене ці слова вразили, бо загальне враження про український рух змушувало думати, що рух це серйозне. Легковажне ж відношення Корнілова до цього питання показало мені його необізнаність або нерозуміння. Я намагався звернути його увагу на серйозність питання, розуміючи, що до такого національному почуттю, яке було в українців, треба ставитися з тактом і без експлуатації його через його щирості. Я, пам'ятаю, тоді вийшов і подумав: не може ж бути, щоб Корнілов не продумав питання і прийняв рішення, і таке важливе, як націоналізація армії, не віддавши собі звіту у всіх її наслідки. Звичайно, тепер, згадуючи всіх цих генералів, я не повірив би їм, це були позитивно діти в питаннях політики, але тоді, не маючи іншої думки в голові, як боротьбу з німцями на полях бою, я не сумнівався в правоті їх думок. На прощання Корнілов мені ще раз сказав: "Корпус Ваш буде українізуватися, а тепер поспішайте до нього, він сьогодні, ймовірно, вступив в бій". 
Цілком можливо що співали вони вже не монархічні царські пісні, а перероблені...Це така одна з переобок відомого маршу на український лад

Немає коментарів:

Дописати коментар